Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. x

Rozwój marki własnej - innowacyjność i kreatywność w rozwoju produktów. Szkolenie dla sieci handlowych (J.S. Hamilton Poland)

 

Warsztaty, wykłady, pytania i odpowiedzi
Symbol: 39 JB
Organizatorem szkolenia jest J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

 

 

CEL SZKOLENIA

Sprzedawcy coraz chętniej poszukują możliwości produkcji atrakcyjnych dla konsumenta artykułów, które albo są popularne, albo wręcz przeciwnie – niedostępne u lidera kategorii. Takie zjawisko może przyczynić się do kształtowania rynku i tworzenia nowych trendów. Marki własne stają się innowacyjne, oferując szeroki zakres produktów, które wpasowują się w wartości wyznawane przez konsumentów. Dodajmy do tego atrakcyjną cenę i mamy przepis na sukces. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat optymalizacji procesu rozwoju Marki Własnej oraz kierunków innowacyjności i kreatywności w rozwoju produktów Marki Własnej.

  

 

SKIEROWANE DO

Szkolenie skierowanie jest do category managerów oraz szefów zakupów i zamówień, osób odpowiedzialnych za monitorowanie jakości i jak i do pracowników marketingu.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

1) Marka Własna:

Definicja, ogólne informacje o rozwoju w sieciach handlowych.
Wymagania sieci handlowych:

  • jakość,
  • bezpieczeństwo,
  • umowy handlowe,
  • komunikacja,
  • czas wykonania projektu.

2) Zarządzanie projektem rozwoju produktów Marki Własnej:

Ustalenie kalendarza rozwoju oraz kroków milowych.
Proces rozwoju produktu.

3) Warsztaty – ocena jakościowa produktów do benchmarku:

  • przegląd konkurencji klienta,
  • wykorzystanie badań rynkowych,
  • przygotowanie designu i treści etykiety,
  • dobór składników i opakowania,
  • testowanie produktu z klientami (preferencje klientowskie i ocena organoleptyczna),
  • odpowiedzialność sieci handlowej za bezpieczeństwo produktów,
  • współpraca z Inspekcjami,
  • wycofanie produktu z rynku

4) Innowacyjność i kreatywność w rozwoju produktów
5) Podsumowanie, rozdanie zaświadczeń, zakończenie szkolenia.

 

 

MIEJSCE SZKOLENIA

Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions
Kraków, ul. Jeleniogórska 9

Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions posiada kompleksowo wyposażoną salę konferencyjną z pełnym zapleczem socjalnym jak również spełniającą wszelkie wymogi pracownię sensoryczną. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zaproponować w pełni profesjonalne szkolenia z zakresu analizy sensorycznej oraz projektowania nowych produktów spożywczych.

 

 

TERMIN SZKOLENIA

25.09.2020 KRAKÓW

24.04.2020 Warszawa

 

  

CENA

590 zł netto + VAT 23 %

 

 

CENA ZAWIERA

  • uczestnictwo w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej,
  • długopis,
  • notes,
  • serwis kawowy,
  • lunch,
  • zaświadczenie.

Faktura VAT za szkolenie przesyłana jest w wersji elektronicznej po szkoleniu. W przypadku braku zaznaczenia na formularzu zgłoszeniowym, zgody na fakturę w wersji elektronicznej, do wystawianej faktury doliczana będzie opłata administracyjna w wysokości 6 zł netto i faktura wysyłana będzie papierowo.

 

 

INFORMACJE DODATKOWE

W przypadku korzystania z noclegu rezerwacja jest możliwa za naszym pośrednictwem w hotelu Farmona Hotel Business & SPA ul. Jugowicka 10c lub Metropolo Kraków by Golden Tulip ul. Orzechowa 11, które znajdują się w bliskiej odległości od miejsca szkolenia. Dla uczestników warsztatów mamy wynegocjowane korzystne ceny za nocleg wraz ze śniadaniem.

 

 

INFORMACJE O PROWADZĄCYM SZKOLENIE

Lead audytor w Grupie Tesco. W trakcie pracy w tej sieci handlowej odpowiedzialna za zarządzanie jakością i bezpieczeństwem żywności. Ponadto zajmowała się konsultacjami i wdrażaniem Standardu Produkcji Tesco u dostawców Marki Własnej oraz rozwojem produktów Marki Własnej w suchej i świeżej żywności, produktów chemicznych, produktów przemysłowych. Odpowiedzialna za zarządzanie laboratoriami zewnętrznymi i firmami audytorskimi, prowadzeniem szkoleń dla dostawców. Brała udział w projektach świeżej żywności m.in. piekarni, restauracji bistro, dań gotowych, produkcji sałatek owocowych i smoothies, łańcucha chłodniczego, harmonizacji oferty owoców i warzyw w CE, produktów organic, konsolidacji oferty Marki Własnej w CE.

Zgłoszenia

Najbliższe terminy szkoleń

BRAK ZAPLANOWANYCH SZKOLEŃ

Kolejne planowane szkolenia

Kraków

Mikrobiologiczny monitoring środowiska produkcyjnego w zakładach produkcji żywności (J.S. Hamilton Poland)

dowiedz się więcej
Kraków

Wymagania sieci handlowych w zakresie produkcji żywności. Szkolenie dla producentów (J.S. Hamilton Poland)

dowiedz się więcej
Kraków

Co, gdzie i kiedy będą wybierać nabywcy? Trendy rozwojowe na rynku dóbr konsumpcyjnych (J.S. Hamilton Poland)

dowiedz się więcej
Kraków

Łańcuch chłodniczy w świeżej żywności - wyzwania XXI wieku. Szkolenie dla producentów żywności i sieci handlowych (J.S. Hamilton Poland)

dowiedz się więcej