Rozwój marki własnej - innowacyjność i kreatywność w rozwoju produktów. Szkolenie dla sieci handlowych (J.S. Hamilton Poland)
Warsztaty, wykłady, pytania i odpowiedzi
Symbol: 39 JB
Organizatorem szkolenia jest J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
CEL SZKOLENIA
Sprzedawcy coraz chętniej poszukują możliwości produkcji atrakcyjnych dla konsumenta artykułów, które albo są popularne, albo wręcz przeciwnie – niedostępne u lidera kategorii. Takie zjawisko może przyczynić się do kształtowania rynku i tworzenia nowych trendów. Marki własne stają się innowacyjne, oferując szeroki zakres produktów, które wpasowują się w wartości wyznawane przez konsumentów. Dodajmy do tego atrakcyjną cenę i mamy przepis na sukces. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat optymalizacji procesu rozwoju Marki Własnej oraz kierunków innowacyjności i kreatywności w rozwoju produktów Marki Własnej.
SKIEROWANE DO
Szkolenie skierowanie jest do category managerów oraz szefów zakupów i zamówień, osób odpowiedzialnych za monitorowanie jakości i jak i do pracowników marketingu.
PROGRAM SZKOLENIA
1) Marka Własna:
Definicja, ogólne informacje o rozwoju w sieciach handlowych.
Wymagania sieci handlowych:
- jakość,
- bezpieczeństwo,
- umowy handlowe,
- komunikacja,
- czas wykonania projektu.
2) Zarządzanie projektem rozwoju produktów Marki Własnej:
Ustalenie kalendarza rozwoju oraz kroków milowych.
Proces rozwoju produktu.
3) Warsztaty – ocena jakościowa produktów do benchmarku:
- przegląd konkurencji klienta,
- wykorzystanie badań rynkowych,
- przygotowanie designu i treści etykiety,
- dobór składników i opakowania,
- testowanie produktu z klientami (preferencje klientowskie i ocena organoleptyczna),
- odpowiedzialność sieci handlowej za bezpieczeństwo produktów,
- współpraca z Inspekcjami,
- wycofanie produktu z rynku
4) Innowacyjność i kreatywność w rozwoju produktów
5) Podsumowanie, rozdanie zaświadczeń, zakończenie szkolenia.
MIEJSCE SZKOLENIA
Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions
Kraków, ul. Jeleniogórska 9
Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions posiada kompleksowo wyposażoną salę konferencyjną z pełnym zapleczem socjalnym jak również spełniającą wszelkie wymogi pracownię sensoryczną. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zaproponować w pełni profesjonalne szkolenia z zakresu analizy sensorycznej oraz projektowania nowych produktów spożywczych.
TERMIN SZKOLENIA
25.09.2020 KRAKÓW
24.04.2020 Warszawa
CENA
590 zł netto + VAT 23 %
CENA ZAWIERA
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej,
- długopis,
- notes,
- serwis kawowy,
- lunch,
- zaświadczenie.
Faktura VAT za szkolenie przesyłana jest w wersji elektronicznej po szkoleniu. W przypadku braku zaznaczenia na formularzu zgłoszeniowym, zgody na fakturę w wersji elektronicznej, do wystawianej faktury doliczana będzie opłata administracyjna w wysokości 6 zł netto i faktura wysyłana będzie papierowo.
INFORMACJE DODATKOWE
W przypadku korzystania z noclegu rezerwacja jest możliwa za naszym pośrednictwem w hotelu Farmona Hotel Business & SPA ul. Jugowicka 10c lub Metropolo Kraków by Golden Tulip ul. Orzechowa 11, które znajdują się w bliskiej odległości od miejsca szkolenia. Dla uczestników warsztatów mamy wynegocjowane korzystne ceny za nocleg wraz ze śniadaniem.
INFORMACJE O PROWADZĄCYM SZKOLENIE
Lead audytor w Grupie Tesco. W trakcie pracy w tej sieci handlowej odpowiedzialna za zarządzanie jakością i bezpieczeństwem żywności. Ponadto zajmowała się konsultacjami i wdrażaniem Standardu Produkcji Tesco u dostawców Marki Własnej oraz rozwojem produktów Marki Własnej w suchej i świeżej żywności, produktów chemicznych, produktów przemysłowych. Odpowiedzialna za zarządzanie laboratoriami zewnętrznymi i firmami audytorskimi, prowadzeniem szkoleń dla dostawców. Brała udział w projektach świeżej żywności m.in. piekarni, restauracji bistro, dań gotowych, produkcji sałatek owocowych i smoothies, łańcucha chłodniczego, harmonizacji oferty owoców i warzyw w CE, produktów organic, konsolidacji oferty Marki Własnej w CE.
Zgłoszenia
Najbliższe terminy szkoleń
Kolejne planowane szkolenia
Kraków
Lider panelu sensorycznego - organizacja i funkcjonowanie laboratorium sensorycznego
dowiedz się więcejKraków
Mikrobiologiczny monitoring środowiska produkcyjnego w zakładach produkcji żywności (J.S. Hamilton Poland)
dowiedz się więcejKraków
Wymagania sieci handlowych w zakresie produkcji żywności. Szkolenie dla producentów (J.S. Hamilton Poland)
dowiedz się więcejKraków
Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa żywności w zakresie wymagań standardów IFS i BRC oraz normy ISO22000. Warsztaty doskonalące
dowiedz się więcej