Co, gdzie i kiedy będą wybierać nabywcy? Trendy rozwojowe na rynku dóbr konsumpcyjnych (J.S. Hamilton Poland)
Wykłady, analiza przykładów, wymiana doświadczeń, dyskusja, warsztaty
Symbol: 34 JB
Organizatorem szkolenia jest J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
CEL SZKOLENIA
Przekazanie wiedzy na temat wyzwań związanych ze zmianami demograficznymi, społecznymi i gospodarczymi zachodzącymi we współczesnym świecie i nowych trendów konsumpcyjnych będących na nie odpowiedzią.
Wykształcenie umiejętności identyfikacji innowacyjnych trendów i zachowań konsumenckich. Identyfikacja najlepszych praktyk rynkowych i analiza preferencji konsumenckich w tym zakresie.
SKIEROWANE DO
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za budowę i doskonalenie strategii rozwoju firmy, niezależnie od typu przedsiębiorstwa/instytucji, czy branży, w której firma działa. W szczególności szkolenie przeznaczone jest dla:
- przedstawicieli najwyższego kierownictwa firmy,
- kierowników wszystkich szczebli zarządzania,
- liderów zespołów,
- specjalistów ds. badań i rozwoju, produkcji, jakości,
- członków zespołów projektowych, kół jakości.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zmiany społeczne, demograficzne i gospodarcze zachodzące we współczesnym świecie pod wpływem globalizacji i internacjonalizacji gospodarki światowej.
2. Determinanty zachowań współczesnych konsumentów. Pojęcie trendu w zakresie konsumpcji i jego główne cechy. Postawy konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce. Innowacje a zachowania konsumenckie.
3. Wybrane makrotrendy w zachowaniach konsumenckich (gerontologizacja społeczeństwa), luksuryzacja konsumpcji, lifestyle desing na rynku dóbr konsumpcyjnych, zdystansowana konsumpcja, serwizacja konsumpcji, funkcjonalizacja i centryzacja konsumpcji, konsumpcjonizm cybernetyczny (wirtualizacja zachowań nabywczych konsumentów w handlu detalicznym, e-konsument, rodzaje aktywności Polaków w sieci)
4. Wpływ trendów na zachowania konsumenckie współczesnych gospodarstw domowych
5. „Nowe” i „alternatywne” trendy konsumenckie. Dekonsumpcja (antykonsumpcjonizm), ekokonsumpcja, świadoma konsumpcja, konsumpcja współpracująca (kolaboratywna), freeganizm, prosumpcja, smart shopping, domocentryzm (kokonizacja) konsumpcji
6. Część warsztatowa - Identyfikacja najistotniejszych trendów i analiza zachowań konsumenckich na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych. Prognozowanie Kierunków i perspektyw rozwoju w poszczególnych branżach z wykorzystaniem metody ABCD Suzuki.
MIEJSCE SZKOLENIA
Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions
Kraków, ul. Jeleniogórska 9
Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions posiada kompleksowo wyposażoną salę konferencyjną z pełnym zapleczem socjalnym jak również spełniającą wszelkie wymogi pracownię sensoryczną. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zaproponować w pełni profesjonalne szkolenia z zakresu analizy sensorycznej oraz projektowania nowych produktów spożywczych.
TERMIN SZKOLENIA
20.11.2020 KRAKÓW
26.03.2020 Warszawa
CENA
950 zł netto + VAT 23 %
CENA ZAWIERA
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej,
- długopis,
- notes,
- serwis kawowy,
- lunch,
- zaświadczenie.
Faktura VAT za szkolenie przesyłana jest w wersji elektronicznej po szkoleniu. W przypadku braku zaznaczenia na formularzu zgłoszeniowym, zgody na fakturę w wersji elektronicznej, do wystawianej faktury doliczana będzie opłata administracyjna w wysokości 6 zł netto i faktura wysyłana będzie papierowo.
INFORMACJE DODATKOWE
W przypadku korzystania z noclegu rezerwacja jest możliwa za naszym pośrednictwem w hotelu Farmona Hotel Business & SPA ul. Jugowicka 10c lub Metropolo Kraków by Golden Tulip ul. Orzechowa 11, które znajdują się w bliskiej odległości od miejsca szkolenia. Dla uczestników warsztatów mamy wynegocjowane korzystne ceny za nocleg wraz ze śniadaniem.
INFORMACJE O PROWADZĄCYM SZKOLENIE
Trenerem szkolenia jest doktor nauk ekonomicznych w zakresie Towaroznawstwa, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Instytut Jakości i Zarządzania Produktem, Katedra Jakości Produktów Żywnościowych. Wykładowca z zakresu Innowacyjności w produkcji żywności, Food Product Development, Trendów rozwojowych na rynku dóbr konsumpcyjnych oraz Komercjalizacji produktu. Zajmuje się opracowywaniem nowych produktów żywnościowych (FPD), zwłaszcza analizą ryzyka w FPD, innowacyjnością w produkcji żywności, problematyką kształtowania i oceny jakości produktów żywnościowych, rolą substancji dodatkowych w projektowaniu żywności, typologią współczesnych konsumentów i trendami w ich zachowaniach rynkowych. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu badań preferencji konsumenckich, analiz jakości żywności, w tym badań sensorycznych oraz rozwoju kreatywności. Współpraca z firmami krajowymi i międzynarodowymi w charakterze konsultanta w zakresie opracowywania nowych produktów żywnościowych.
Zgłoszenia
Najbliższe terminy szkoleń
Kolejne planowane szkolenia
Kraków
Lider panelu sensorycznego - organizacja i funkcjonowanie laboratorium sensorycznego
dowiedz się więcejKraków
Mikrobiologiczny monitoring środowiska produkcyjnego w zakładach produkcji żywności (J.S. Hamilton Poland)
dowiedz się więcejKraków
Wymagania sieci handlowych w zakresie produkcji żywności. Szkolenie dla producentów (J.S. Hamilton Poland)
dowiedz się więcejKraków
Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa żywności w zakresie wymagań standardów IFS i BRC oraz normy ISO22000. Warsztaty doskonalące
dowiedz się więcej